22.12.2011

End of today


Hej!
Jeg var lige ude og sælge lodder med Ditte fra basket. I starten turde vi ikke spørge nogen, og det er ret pinligt når folk bare går forbi og glor på én.. men jeg fik solgt hele 7 lodder! Wuhu! Jeg mangler lige at lave den sidste gave helt færdig, og pakke den, og én anden ind. Så er jeg færdig ;-) Jeg har brugt en stor del af eftermiddagen på at spille Sly.. heh. PLAYSTATION FTW <3 Jeg er nået til en seriøst scary bane.. :-(
Nå. Altså. Sly er en vaskebjørn hvis familie gennem mange mange generationer har været mestertyve, fundet sit eget speciale og givet det videre til den næste i rækken. Sly har så også sit lille crew, og det kører ret godt for dem :) Der er (ind til videre) 3 spil, og jeg startede med nummer 3, så 2 og til sidst 1, haha.

(fra spil nr. 1, Sly Racoon)

Nå, blogges!
xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar