11.02.2014

Ferieeee

Hej!

Hold op, hvor jeg nyder ferien. Her en kort update om de sidste dage. Søndag tog Olivia og jeg igen ud på fototur, denne gang cyklede vi til Holmen og operahuset. Mine billeder derfra blev ikke så gode, så har højst kun et par, der er værd at dele skulle jeg mene. Jeg tror, at Olivias blev bedre :-)


I går tog min søster og jeg på shoppetur i København. Op og ned ad Strøget. Min søster fik det desværre dårligt hen mod aftenen, så vi tog til sidst tilbage til Lyngby og åd alt for meget Frozen Yoghurt. Det bedste, seriøst. I starten fik jeg ikke lagt så meget over disken, men jeg endte da meget godt. En strik, en skjorte, en kjole og et par knæstrømper blev det til, så jeg kan ikke klage! Glæder mig så meget til foråret og sommeren, hvor kjolen skal tages i brug. Den er fin nok til at kunne tage på til konfirmationer og sådan, men også casual nok til at kunne bruges til hverdag.
I dag vågnede jeg ellers halv tolv (rekord haha) og ligger nu i sengen stadig i nattøj. Dagen i dag skal ikke bruges på andet end redigering, serier og afslapning.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar