16.02.2014

Collabs

Hej!

Som nogle måske har opdaget, er jeg blevet helt vild med at redigere. Photoshop is my bro. Bl.a. derfor bad jeg mine followers på instagram om at sende et par af deres billeder, og så ville jeg så redigere dem. Det er sjovt, men også lidt udfordrende, at redigere andres billeder.


Dette billede tilhører @watchtheocean. Det var det første jeg redigerede.


Dette fantastiske billede tilhører @ohthestarsshine. Også her fik jeg en idé om slutresultatet - baggrunden skulle være lidt mere dyster, mens modellen skulle skinne, gløde og lyse.


Dette har en lidt sjovere historie. Billedet tilhører @sabrina_selena_. Jeg så det uredigeret hos hende, og fik straks en idé om, hvordan det skulle se ud. Jeg spurgte om jeg måtte redigere det, og hun sendte det til mig. Jeg sendte mit bud tilbage, men efter lidt tid skrev hun så en mail til mig. Hun skrev, at hun var virkelig glad for mit bud, men at hun havde tænkt virkelig meget over, om hun skulle skrive, men til sidst besluttede hun sig for at fortælle mig, at hun faktisk ikke var helt tilfreds. Hun syntes, at skoven var blevet helt forkert og huden alt for gul. Stemningen og himlen var hun dog glad for. Jeg ændrede redigeringen til den I ser ovenover og sendte den tilbage med en undskyldning. Hun blev ekstremt glad for denne version, så det var jo super!


Dette er taget af @faded_daisy. Et helt fint billede til at starte med, men jeg synes alligevel at jeg ville give det et skud. Slutresultatet er lidt mere summer-in-wintery synes jeg, haha.


Dette tilhører @eadengruesomme. Jeg syntes, at farverne var lidt for kedelige, og billedet manglede generelt kontrast. Jeg endte med at give det både lys/skygge-kontrast og farvekontrast i form af blå/lilla skygger og gyldne highlights (en effekt jeg er blevet helt vild med, haha)


Dette er også taget af @ohthestarsshine. Jeg tænkte, at jeg ville give billedet en lidt sommer/vintage agtig redigering.


Og til sidst endnu et billede fra @fading_daisy.

Redigering er virkelig en subjektiv ting. Jeg er blevet tilfreds med alle disse redigeringer, men for nogle vil de måske være for meget. Dog vil jeg også sige, at det ofte ser vildere ud, end det egentlig er, når de står lige ved siden af originalen ;-)
Hvis jeg skal redigere et af dine billeder, så sig endelig til. Skriv din email eller sådan. haha

xoxo Mille.

1 kommentar:

  1. Oi, så morsomt å se begge versjonene! Det må være en utfordring å redigere andres bilder. Du er dyktig!

    SvarSlet