05.01.2014

Sidste feriedag

Hej

Så er det sidste dag inden skolen starter. Jeg skal selvfølgelig ikke klage, da mange allerede startede i torsdags (men nu valgte min skole jo at sende os i skole to lørdage, så vi har fortjent det alligevel). Dog har jeg valgt at være syg de sidste to dage af ferien, hvilket jo er skønt. Nul søvn, nul aktiviteter. Mine forældre er taget ned for at besøge min moster og fætter, men der kunne jeg ikke komme med ned.
Lad mig blive rask hurtigst muligt, tak.




Inden jeg blev syg fik jeg prøvet nogle indendørsportrætter. Noget, jeg virkelig burde blive bedre til, nu hvor den danske vinter ikke ligefrem byder på det smukkeste vejr. Jeg blev sådan set ret tilfreds med disse. Dog kan jeg ikke lave for mange af dem, da det hurtigt kan gå hen og blive kedeligt, så jeg må snart finde på noget nyt. Men først vil jeg lige slippe af med sygdommen.

xoxo Mille.

1 kommentar: