10.03.2014

Forår

Forår - ja tak! Flere solskinstimer er virkelig værdsat.
Egentlig må jeg nok hellere takke jer dejlige læsere for at holde ud og stadig klikke jer forbi bloggen en gang imellem. Jeg har en fornemmelse af, at min blogning vil begynde lidt igen her til foråret. Honestly, da solen virkelig brød frem fik jeg de vildeste flashbacks til dengang jeg bloggede dagligt, og jeg savnede det virkelig. Der er masser at opdatere om! Jeg overvejede gennem vinteren bare at lade bloggen stå - stoppe. Men det tror jeg ikke kommer til at ske. Bloggen er mit sted, et sted, der er rart at være. Måske giver jeg bloggen en ordentlig renovering lidt senere, og så vil bloggen udvikle sig som jeg udvikler mig. Mine tanker nedskrevet, mine oplevelser set gennem mine øjne. Mit sprog, der ikke passer ind i en rosabloggers univers. Men jeg håber I vil følge med stadig. Jeg elsker jer, helt seriøst, det gør jeg.


Anyways, solen var fremme i dag, og temperaturene sneg sig da op på de næsten 20 grader. Det er jo helt vildt. Min søster fik mig lokket med i skoven og jeg fik hende lokket med et sted, jeg ikke før havde været og taget billeder - noget, jeg dersuden må gøre mere, nu hvor solen er mere og mere fremme. Det var faktisk rigtigt fedt - og varmt også (sådan næsten da).


Desuden er jeg blevet booket som konfirmationsfotograf hos to skønne piger et par weekender i starten af april. Jeg glæder mig så meget! - Desuden må jeg nok også promovere her på bloggen; skal du, eller kender du én, der skal konfirmeres, og som mangler en fotograf, enten til konfirmand-billeder eller som fotograf til festen, så hold endelig ikke tilbage med at skrive til rb-ms@hotmail.com. Det ville være mig en glæde!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar