06.10.2013

The fighter will be rewarded

Jeg er 100% afhængig af instagram. Jeg elsker det. Jeg er mere på den app end nogen anden, og det er der sådan set mange grunde til. For det første er der de mest fantastiske fotografer, hvis billeder jeg virkelig nyder at beundre. Derudover er der det mest fantastiske fællesskab. Jeg har fået nogle dejlige venner derinde, og det er også primært på instagram at jeg holder kontakten med disse venner.
Men for at være helt ærlig, synes jeg, at det går ret godt for mig. Det må man ikke sige, janteloven og alt det der, men det synes jeg. De seneste uger har jeg simpelthen fået så mange positive overraskelser. Jeg har haft mine første collabs med @floatingsailboat.


Jeg nærmer mig stille og roligt de 2000 followers - virkelig stille og roligt, men det skal nok komme.
Derudover var der så sent som i dag én, der havde taget et billede, med en så fin caption som "inspired by the gorgeous @camilladnilsson" og en anden forleden, der gav mig et shoutout uden nogen speciel grund.
Og i går fik jeg mig virkelig en enorm overraskelse.


Åh, hvor blev jeg rørt! 

3 kommentarer: