04.10.2013

Oktober

Hej!

Tog mig endelig sammen til at tage nye billeder i går. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har gjort det noget før, da vejret jo har været helt fantastisk. Det startede nogenlunde ud. Men så fik Camilla denne idé.


Jeg trådte ud på de mindre sten (i nederste højre hjørne) og fik overbalance. Kun fire billede blev det til, før jeg faldt ned i den ikke så specielt lækre å. Jeg troede ikke den vare med en 10 cm dyb, men bladene på bunden gav sig alligevel et godt stykke. Jeg skyndte mig selvfølgelig op og besluttede mig for at hoppe i Furesøen, hvor vandet var rent. Min fjernbetjening blev ikke specielt våd, men det samme kan man ikke sige om min mobil, der selvfølgelig havde sin trofaste plads i min lomme. Bare rolig, den er på mirakuløs vis overlevet.

xoxo Mille.

1 kommentar: