09.08.2013

Sommerstemning

Hej!

Jeg er virkelig ærgerlig over, at ferien snart er slut. Selvom den har været virkelig lang, føler jeg slet ikke, at den har været lang nok. Men sådan har de fleste det vel. Her forleden var jeg nede ved marken (den som Cille og jeg tog billeder ved før sommerferien) i aftensolen. Desværre var der ikke så meget 'sol' over det, da der fra det ene øjeblik til det andet blev overskyet. Så lyset var ikke helt så lækkert, som jeg havde regnet med. Øv øv.



Jeg er virkelig begyndt at kunne lide at tage selvportrætter. Ikke fordi jeg føler mig tilpas foran et kamera, slet slet ikke faktisk. Jeg synes, at jeg ligner lort på 99% af billederne, og ofte aner jeg slet ikke, hvad jeg skal gøre. Men det er faktisk fedt nok alligevel.

I morgen tager jeg med min fætter og mine kusiner på Bakken. Jeg håber, at vejret holder! For det er jo vildt lækkert lige nu.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar