17.08.2013

Efteråret er vist allerede på vej

Hej!

Er det bare mig, eller er efteråret sat ind allerede? Det er jo ikke meningen, at det ikke længere er sommer, bare fordi vi ikke længere har sommerferie. På en måde gør det mig ret deprimeret at tænke på, at vi i høj grad allerede er på vej ind i mørkere tider. Det har regnet stort set uafbrudt de sidste fire dage, og af den grund har jeg ikke haft den vildeste lyst til at smutte i skoven og tage billeder. Jeg fik det dog endelig gjort i går, selvom jeg kun havde en halv time, der var helt overskyet og jorden var fugtig.





Jeg måtte jo hurtigt finde et sted, og kom tilfældigvis forbi denne lille lysning. Lyset var meget specielt, ikke noget at råbe hurra for, men mere som om en stor projektor med et pude for skinnede ned. Lidt alien-agtigt, haha. 
En af grundene til dårlig blogning er skolen - uden tvivl. Jeg er begravet i lektier og har siden i onsdags lavet lektier flere timer om dagen.
I dag var jeg for første gang på arbejde - kan man kalde det det? Jeg er hjælpetræner på nano-holdet, altså bitte små mennesker. Jeg ved egentlig ikke jeg får løn, men det er sådan set hyggeligt nok. Jeg havde tænkt mig at tage i skoven igen i dag, men vejret er ikke lige med mig. Jeg håber det snart vender.

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Hader at vinteren varer så lang tid i Danmark :(

    Knus Mia
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Du er virkelig god til, at tage billeder! Elsker at se dem på din blog:)

    jeg har en giveaway i gang på min egen blog hvor du kan vinde et par valgfrie sol-briller fra Sunglassesshop.dk, det ville være super fedt hvis du havde lyst til, at deltage:) Kig forbi her: http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/2013/08/vind-et-par-valgfrie-solbriller-fra-sunglasseshop-dk/
    Mange hilsner Cecilie

    SvarSlet