24.08.2013

About dreams and reality

Hej!

Lang tid siden, haha. Som jeg også før har sagt er bloggen blevet godt og grundigt nedprioriteret. Skole, træning og så instagram kommer i første række lige for tiden. Jeg har det mærkeligt. Nogle gange er jeg på den lyserøde sky og elsker alt og alle, mens andre gange er jeg bare deprimeret, stresset og sur. Når jeg en gang imellem får tid til at tage billeder, går turen oftest ned til skoven og søen, hvor der er så dejligt, idyllisk og roligt. Jeg elsker det.





Jeg blevet så vild med kontraster for tiden. Sådan, rigtig vild. Kontraster og bokeh, så er jeg tilfreds.
Ellers er jeg kun blevet større og større Muse fan. De fleste af mine captions på instagram er qoutes fra enten Muse sange eller Linkin Park sange. Dog beskriver de ret meget mit liv. Som sagt går det meget op, nogel gange fra dag til dag, andre gange mere i perioder.

It scares the hell out of me, and the end is all I can see
- Thoughts of a dying Atheist, Muse.

Når vi nu er ved musik, er der, her for et par dage siden, landet tre CD'er i min lille postkasse. Jeg skriver med en tysk guitarspiller, Kevin, som jeg åbenbart har utrolig meget tilfælles med. Han bestemte sig så for at lave et par CD'er med sange, han tænkte jeg ville kunne lide. Jeg må indrømme at han har ramt godt! Derudover sendte han også sit eget bands album, About Dreams and Reality.
Hvis man kan lide alternativ musik, lidt ala Evanescence, så skal man klart tjekke det ud! De er så dygtige.
Gå til Summey Mind's side her. Desuden er Kevin nr. 2 på billedet.

Mandag tager jeg til Skagen med klassen, men laver et par planlagte indlæg til jer.

xoxo Mille.

1 kommentar:

  1. Super fin blog du har :) Vildt gode billeder :)
    Tag gerne et kig forbi min blog hvis du får lyst.
    xx
    Cecilie
    cecilielindhardt.blogspot.dk

    SvarSlet