09/06/2013

Everything is easier when you're together

Hej!

Jeg har virkelig været meget sammen med mit hold her de sidste dage. Det gør mig skam ingenting! I går var anledningen, at en fra holdet desværre (for os) tager på efterskole næste år. Derfor holdt hun en hyggeaften, hvor vi alle kom! Det var virkelig hyggeligt. Vi startede med at sidde ude og bare snakke, snapchatte med hinanden - tro mig, jeg tror aldrig der er blevet taget grimmere billeder af os nogensinde. Vi snakkede bare om løst og fast, mens der blev fyldt den ene skål med chips op efter den anden.



Ellen, hende vi var hos, havde lavet en film til minde om vores hold. Der var billeder af os alle sammen,  billeder fra vores kampe, og knapt så gode billeder fra vores kampe. Vi var alle virkelig rørte, og der blev også fældet et par tårer.
Ellen bor tæt på Virum Gymnasium, så vi bestemte os for at gå ned i solnedgangens skarpe stråler og spille rundbold.



Ingen hyggeaften uden film. For første gang så jeg Bad Boys og Red! Virkelig fede film at se til sådan en aften. Om aftenen blev vi alle klemt sammen på madrasser, der fyldte hele gulvet, så der var helt stævneturs-stemning, haha.



Det var virkelig hyggeligt!
Det bliver lidt mærkeligt næste år i forhold til holdene. Heldigvis skal vi stadig være sammen som det hold vi er nu, med undtagelse af, at vi mister to spillere. Derudover har vi også træning med dem, der er yngre end os. Men jeg tror vi får flere detaljer, og lige meget hvad skal det nok blive godt.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar