12/03/2013

With a twist of blue

Hej!

I søndags tog jeg mig sammen til at fjerne den fine Essie-neglelak. Er blevet super glad for den, fordi den bare har de lækreste nuancer af beige, grå og lilla - alt afhængig af lyset. De nye farver, derimod, er også super fine! Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om designet på mine negle, da det ikke lige afspejler min personlighed (og jeg får et chock hver gang jeg ser de hvide negle), men på en eller anden måde er jeg helt vild med det. Forvirrende, haha.


I starten prøvede jeg at lave stregerne med tape, men stregerne blev, af en eller anden ukendt årsag, helt skæve og tapen trak det hvide lag af, så det endte med, at min mor kom til undsætning og bare tegnede stregerne direkte på. Det virkede meget bedre. Gid jeg var bedre med neglelak!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar