20.03.2013

Behind the Scenes: Kangaroo Island part II

Hej!

Vi er stadig ikke færdige med den smukke ø, Kangaroo Island.
I dette indlæg kommer vi forbi den smukkeste strand jeg i mit liv har set (se indlægget her) og en anden mere kendt strand, nemlig Vivonne (se indlægget her).






De to fotograf-søstre på spændende jagt efter pelikaner.


Den sidste dag på øen tog vi ud til en slags bro, der var ideel til udspring, hvis man først lige tog sig sammen. Jeg måtte i hvert fald tage mod til mig, da der altså lige var lidt for langt ned til mig i starten. Selv efter første hop blev jeg nødt til at tvinge mig selv, også selvom jeg havde elsket det første gang! Men vi havde det virkelig hyggeligt, også selvom det ikke var en hel varm dag.

Hav en god onsdag.

xoxo Mille.

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder som altid :) vil så gerne til Australien! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, du er altid så sød :)
      Det kan jeg godt forstå, det er seriøst det fedeste sted jeg nogensinde har været!

      Slet
  2. Super fedt:)
    Håber du har lyst til at følges<3
    -Caroline
    http://shithappens2us.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Wow, vandet er fantastisk!
    mylifemyworldlouise.blogspot.dk

    SvarSlet