08.02.2013

Ønsker, ønsker, ønsker

Hej!

Først vil jeg sige undskyld for manglende blogning i går! Og det er fordi, at jeg faktisk havde tid. Dog vil jeg sige, at det ikke var min skyld. Jeg lavede dette indlæg i går, men pludselig gik mit net, og ja. Det kom ikke tilbage.
Så er det vinterferie! Har glædet mig så meget! Det bliver travlt, men hyggeligt, uden tvivl. Vinterferie er altid et tegn på, at min fødselsdag nærmer sig. I morgen er der kun to uger til! De seneste par år, har alt jeg har ønsket mig været penge. Men ikke i år. Nej, i år har jeg været klog og lavet en ønskeliste.



Objektivet er mit største ønske.
Kameratasken ville være rar at have, da det nye kamera er noget større end det gamle. Derfor er der ikke plads til kamera+flash længere.. Desuden er min selection af linser også blevet udvidet lidt siden sommeren 2010.
Løbejakke + bukser, fordi jeg pt løber i verdens mest kiksede løbeoutfit. Derfor.
Bold, fordi den jeg har er alt for glat og dårlig, rent ud sagt.

Senere i dag får I et indlæg om, hvad min ferie skal bruges på. To ret egocentrerede indlæg, haha.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar