10.02.2013

Frugtsalat big time!

Hej!

I dag blev det så Cilles og min tur til at lave dessert. Vores bidrag var en lækker frugtsalat med råcreme. Cille skar de fleste frugter og jeg lavede råcremen. Frugt er virkelig den bedste dessert! Den fungerer bare med alt! Kage, is, som pynt eller bare frugt i sig selv med creme eller chokolade.
I nuet ligger vi i sengene, lytter til musik og skal til at se film.





I morgen bliver en spændende dag! Vi skal både have presset shopping og spa ind, og vi har fået tilladelse til at gå på running sushi til frokost! Så jeg klager i den grad ikke. Det skal nok blive hyggeligt! I kan også glæde jer til endnu mere blogning, selvom der nok kommer en pause, når vi er i Lyngby, haha.
Nyd resten af jeres søndag, om den så er den sidste fridag i denne weekend, eller bare en del af ferien.

xoxo Mille.

8 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide din blog, hyggelig, enkel, sød!
    Dog bliver jeg forvirret over højre sidepanel, men det er nok bare mig.
    - demeurezforts.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-D
      Det er jo en smags sag ^^

      Slet
  2. Nøj det ser lækkert ud!
    Elsker også at lave 'abemad' som vi kalder det. ;)
    Frugtsalat med flødeskum og chokolade. :D

    http://xnadjaslife.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det er også bare lækkert!

      Slet
  3. Hvor ser det lækkert ud!(:

    SvarSlet