23.02.2013

Birthdaychild

Hej!

15 år blev det jo til. Ind til videre har jeg haft en fantastisk dag! En frisk løbetur, så tingene lige kunne sættes på plads, et langt bad med massere af forkælelse til håret, en lækker morgenmad med pandekager, frugt og boller og fantastiske gaver! Jeg tror jeg venter til senere, så I kan se alle gaverne på én gang. Det ville være bedst, mener jeg. Men jeg kan afsløre at jeg er overdrevet lykkelig lige nu, hihi <3



Massere af morgenhygge!
Ind til de andre kommer, skal jeg ikke noget. Lige nu kigger jeg på konfirmationssko med Mia (tak Mia, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig). Jeg er ikke sikker på jeg får blogget i morgen, da der vist nok er to kampe, men i hvert fald må I have en dejlig weekend!

xoxo Mille.

12 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen Camilla! Gud dig og din søster ligner hinanden!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Synes du??:o det synes jeg slet ikke, haha

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen, det er altid dejligt med en masse gaver!

    http://ekseptionelt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Tillykke søde Mille! :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen. Håber du får en fantastisk og unik dag! Du bliver trods alt femten, så du fortjener noget godt, haha.

    SvarSlet
  5. Et lidt forsinket tillykke med fødselsdagen :D

    SvarSlet