31.01.2013

Weekend!!

Fri og glad!

Dagen i dag har simpelthen været så dejlig! At starte dagen med at møde kl. 10 er slet ikke dårligt. Kl. 10 står den på matematik med vikar, der gav os et færdighedssæt vi så skulle lave stille og roligt. I samfundsfag havde vores lærer bestemt sig for, at i dag skulle være en hyggelig dag. Så vi spillede "det hyggelige familiespil", hvor man spillede på en spilleplade med nogle brikker og terninger og så kunne man få spørgsmål omkring nogle emner i faget. I engelsk skulle vi lave en slags sanggættekonkurrence, lidt ala hit med sangen. Og i morgen har vi fri! Yes man, hihi! 



I morgen står den på Scribblenauts med Asse og kamp, lørdag kamp og fødselsdag for min far og søndag kamp. Tre kampe. Det bliver sjovt, men hårdt!
Derfor holder jeg også en ordentlig hviledag i dag. Det har jeg lov til, efter at have dyrket sport hver dag i en uge. Og det samme sker i næste uge. Og ja.. tror faktisk det bliver sådan indtil sommerferien, så jeg nyder torsdagen!

Måske får I mine shorts at se senere i dag. You never know.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar