16.12.2012

T.O.P

Heej!

Det skal ikke være en hemmelighed at jeg har fået et lille celebritycrush på T.O.P fra Bigbang. På youtube fandt jeg så en fantastisk tegning af ham! Synes virkelig I skal se den.




Det er virkelig vildt. Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne tegne lige så godt. Men det kommer nok ikke til at ske haha.

På nuværende tidspunkt burde jeg entet være i et fly eller ankommet til Singapore. Hvilket er lidt vildt at tænke på nu. Da jeg skrev dette indlæg var vi kun lige kommet ind i november, så er sådan helt overvældet, haha. For ja, der var jeg allerede i gang med de planlagte indlæg. Tænkte det var lettere at lave mange indlæg over lang tid, end at sidde i forgårs og skrive alt for mange indlæg, haha.

God jul!

Husk, hvis du har nogle spørgsmål, så stil dem endelig her!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar