03.12.2012

Snow snow snow here we go

Hej!

Overskriften er på ingen måde inspireret af sun sun sun here we come.

Okay. Jeg overlever.
Første dag af projektugen i dag. Min gruppe er lidt mærkelig sat sammen. Vi fik to ønsker fra klassen og et par ønsker fra parallelklassen. Valgte ingen udover de to fra klassen og endte alligevel med to fra parallelklassen og to jeg ikke ønskede, haha. Men det er okay. Vores samarbejde er super fint. Det har nok også noget at gøre med, at vi ikke alle er bedste veninder, så vi arbejder bare uden at snakke om det ene og det andet, haha. Vi har alle vores egne meninger, men vi diskuterer aldrig. Så jeg tror jeg overlever alligevel.




Vi har ikke vildt meget sne her i Virum. Men det kommer vel.

Det næste stykke tid bliver fantastisk! Jeg ved godt, at i går var en ren klagesang, men tænk over det!
I morgen er der kirke kl. 12 allerede, hvor vi får pizza, onsdag er der hygge med Marie og Asse og senere på dagen med baskettøserne, fredag tager vi til Jylland og holder jul og om kun to uger er vi Down Under!
Det betyder at I får ret mange planlagte indlæg.. Men det håber jeg I kan overleve, haha.

Desuden, TUSIND tak for de 50 faste læsere! Og tak for jeres spørgsmål <3 I kan stadig stille flere! Svarer nok først på dem efter nytår. Skriv også meget gerne om I vil have svarene som indlæg eller video.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar