06.12.2012

Så.. meget.. skole

Heej.

Er så glad for det er fredag i morgen! Har seriøst brug for weekend (og jul hihi).
Projektugen er gået nogenlunde ind til videre, men i dag har der været meget forvirring om hvad vi skal lave. Jeg har virkelig ingen anelse. Dog ved jeg nogenlunde hvad jeg skal sige til fremlæggelsen, så måske er det ikke så slemt endda.



Sidder på skolen sammen med Ottilia. Vi snakker ikke rigtig sammen, men vi hygger os nu meget fint. Jeg laver videre på vores engelsk. Det gjorde jeg også forleden dag, og der nåede jeg faktisk ret langt, men som den kegle jeg er, gemte jeg noget andet oven i samme fil, så en tredjedel af det er slettet. Ikke lige det man orker, når man samtidig skal lave projekt. Looove life.
Om en halv time skal jeg tage bussen til japansk. Orker det ikke rigtig, men det bliver nok fint nok. Desværre fik jeg ikke spist frokost, da jeg ikke var hjemme i går og havde lidt for travlt i morges. Ikke godt, Camilla, ikke godt.

Men I må tilgengæld have en god torsdag! Og fredag med, hvis jeg ikke får blogget i morgen..

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar