02.12.2012

December i stor stil!

Hej!

Jeg ved godt, at alle ved det og at alles facebook og instagram er spammet med billeder af sne, men ja, det er også kommet til Virum! Lå i sengen i morges og tjekke facebook, da der pludselig var en besked om sne, så jeg rejste mig, kiggede ud ad vinduet og fik lidt af et chok, haha! Massere af sne. Det har så ikke rigtig sneet siden kl. 12, men jaja. 


Tog i kirke i morges med Asse. Det viste sig, at der var barnedåb - og hvad mærkeligere var, var det nogle fra min familie! Langt langt ude, jeg kender dem ikke, men stadig. Mødte mine granfætre og min grankusine, der egentlig bor i Roskilde, så det var meget sjovt.
Da jeg så kom hjem, skulle jeg skynde mig til kamp, men i hallen finder vi ud af, at kampen blev aflyst i går aftes - men ingen vidste noget om det. Kun dem vi skulle spille mod. Ret mærkeligt. Men nu er jeg hjemme og skriver dette meget rodede indlæg og forbereder et nyt til jer senere i dag.

og så er der projektuge fra i morgen.

Hvis du har nogle spørgsmål, så stil dem endelig her!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar