20.11.2012

Juletid!

Heej!

For en gangs skyld er jeg godt i gang med julegaverne! Plejer altid at være mega meget bagud og så gå i ekstrem panik kort før jul, men i år er jeg faktisk færdig! Nogenlunde. Mangler til min søster. Og nok også for god ordens skyld mine forældre. Men ved ikke om det kommer til at ske :-( Nu føler jeg mig ond.

Menmen! Har lavet til mine bedsteforældre og min moster. Vi holder jo også jul et par uger før, så det er rart at have det på plads. Dette er hvad der indtil videre er kommet!




Jeg undskylder farverne på billederne, men har jo ikke photoshop på Maggie endnu, så I må nøjes med uredigerede billeder.

Bogen er til min farmor og farfar. I bogen er billeder fra Fanø, som jo er vores 'familie-ø'. Den håber jeg de bliver glade for.
Koppen er til min moster. Billederne er af de tre dyr, der er i familien. Rex, vores kat, Kashmir, min mormor og morfars nye hund, og Massimo, som er min mormor og morfars ældre hund.

Før præst begyndte jeg på den anmeldelse vi har fået for til på tirsdag. Nogen der har hjælp? Det er mega svært! Desuden har vi også fået ny problemregning for, som jeg også skal finde tid til at lave, ud over de andre lektier. Åh ja. Kill meh.

Må hellere smutte! Skal til træning om lidt!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar