23.11.2012

Fri-freaking-day

Heej!

Dejligt med weekend, altså! Også selvom den nok kommer til at stå på matematik aflevering, men det siger vi ikke til nogen.

Dagen i dag gik forholdsvis hurtigt. Kan ikke engang huske de to første lektioner. Ellers havde vi historie, hvor min lærer delte skideballer ud, men sagde "Camilla, du er så sød, der er aldrig noget med dig. Kan du ikke lige hente en pose til mig på kontoret?" så gætter vel på jeg ikke gjorde noget galt. Hehe.

Da vi skal besøge min fætter og kusine i dag (om lidt faktisk), kunne jeg ikke komme til træning. Så det blev til styrke herhjemme. Meget rart, når jeg ikke har været aktiv siden tirsdag :-(



Min flotte knold.. gid jeg havde pænere (og mere) hår.

Nå, må nok smutte nu! God fredag!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar