07.11.2012

De seneste dage

Hej!

Du er det officielt: Jeg blogger ikke hver dag og jeg prøver ikke på det. Jeg blogger, når der er noget at blogge om, eller når bloggen har stået tom for længe, som nu.

I går og i forgårs var vi på TEC i Lyngby. TEC er et teknisk gymnasium, der ligger på DTU's område. Mine fremtidsplaner er at gå ude på DTU - Dansk Teknisk Universitet. Det var rigtig spændende derude.
Egentlig er der intet at sige om det. I dag var der så normal skoledag og i morgen og fredag skal vi på Virum Gymnasium. Det bliver også fint at se det.

Ellers skal jeg spille kamp i dag for U18. Det er min første U18-kamp (til sammenligning er jeg årgang U16 og landsholdsårgang U15 - det handler om alderen :-)). Det bliver spændende, så jeg glæder mig.


Her fik I en solnedgang mens jeg undskylder mange gange for dette ekstremt rodede indlæg..

Håber I har det godt!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar