28.09.2012

Western State of Fashion

Et shoutout for Western State of Fashion, 
Fordi hun inspirerer mig, motiverer mig og hjælper mig.

Jeg har ikke kendt bloggen så længe, men jeg er allerede helt vild med den. Når jeg ser, at der er et nyt indlæg derfra, kan jeg slet ikke vente på at læse det!



Jeg har så stor respekt for hende! Hun er beviset på at man kan.
En ting er de fede billeder hun lægger ud, en anden ting er indholdet, der bare er helt fantastisk! Indlæggene er der virkelig blevet lagt arbejde i! Det kan man klart se! De er lange, spændende og geniale, virkelig.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg mere skal sige andet end, at hun inspirerer mig så voldsomt! Tjek klart forbi.


xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har just lagt ut en motljus bild från sommaren, och jag skulle bli jätteglad om du kikade in och kommenterade vad du tyckte om den! :D Kram ♥

    http://twinstars.blogg.se/2012/september/motljus-fran-sommaren.html#comment

    SvarSlet
  2. Du er nok noget af det sødeste! Tusind tak. Ved slet ikke hvad jeg skal sige, du gør mig bare vildt glad :)
    Tusind tak for de søde ord!! Havde aldrig troet at nogen tænkte sådan om mig :P

    SvarSlet