21.09.2012

Mystery Box

Hej!

Weekend! Finally!
Ej, synes faktisk, at ugen er gået utrolig hurtig. Men stadig. Weekend er jo altid fedt!
I dag havde vi sprogdag. Simpelthen. Tysk i seks lektioner, hvor vi skulle se film og arbejdes ordenligt igennem med den, alt imens franskholdet er i København og hygger sig. Yes man. Kom nu i en meget god gruppe, så dagen gik meget hurtigt, men der skulle godt nok arbejdes!

Ellers kom min mor hjem med en kasse i går!


Oh yes, en ordentlig en! I kan måske regne ud hvad jeg skal med den, hvis ikke, jamen så meget desto bedre! Glæder mig bare vildt til at komme i gang! Har dog ikke lige tiden.

Nu (mens jeg skriver indlægget - yesh, det er planlagt) hører jeg Linkin Parks 'nye' album, bare ud i én lang køre. Åh, det er bare lækker musik. Elsker dem. Synes klart, at hvis I er til nu-metal (alternativ rock, ofte melodisk, dog med tegn fra heavy metal-gengren) eller alternativ musik eller bare vil prøve noget nyt, så skal I klart høre nogle af deres sange. Love them. Always.

"May your love never end, and if you need a friend, there's a seat here along side me"

Men nu (når indlægget er udgivet) sidder jeg nok på restaurant i København, da det jo var mine forældres bryllupsdag i onsdags. Så vi skal på italiensk! Mums!

Hav en god fredag!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar