06.09.2012

Muffins


Hej!

Dagen gik dejlig hurtigt. Det giver dog ret meget mening, da jeg kun havde fire lektioner. Et par geografi og et par matematik, hvor vi gik i gang med lektierne til næste onsdag. Freanskholdet har timer efter kl 1 mens vi har fri kl. 1. De får altid kager, pandekager osv. SÅ. Karo og jeg bestemte os for at bage muffins til tyskholdet i morgen.


Vi puttede grøn glasur og krymmel på 
De blev super lækre (nej vi tog ikke en smagsprøve....). Vi har endda lavet nok til at vi kan bestikke vores lærer. Heh.

Ellers sker der ikke så meget i mit liv, andet end, at jeg blev færdig med min matematikaflevering i går! Det tog ikke så lang tid som forventet, så det var jo rart.
Ellers er der styrketræning i aften. Jeg glæder mig ikke kan jeg godt blive enig med mig selv om. Det bliver ekstremt hårdt. Fik lavet bare 10 rygbøjninger på et stativ derovre i tirsdags, og har stadig ondt i rygmusklerne, haha. De andre er meget stærkere end jeg er.. Hvilket på en måde ikke er helt fair, da jeg jo træner 20 minutter de der 5 gange om ugen. Og nogle af dem styrketræner slet ikke..
Menmen.

Undskylder igen for dem lamme blogning! Og.. jeg må nok lige advare jer! Der er stævne i weekenden, så nok ingen blogning der.. Men man kan jo altid håbe!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar