27.09.2012

Hverdag og DBA

Hej!

I dag starter japansk igen! Glæder mig vildt meget, også selvom jeg tager begynder-holdet igen. Skal jo til styrke senere, så der var ikke tid til videregående.. øvøv.

Ellers regnede jeg mig frem til, at vi har seks afleveringer for.. en novelle, et portræt af Janne Teller, en svamperaport i biologi, en skriftlig opgave i historie, en nyheds artikel i engelsk og blækregning. Yes man. 8. styrer for vildt.

Min lillesøster og jeg har også fundet en ny måde at tjene penge på (forhåbentlig). Vi sælger gamle ting på dba. Ganske simpelt. Så nu tager vi billeder af gamle fodboldting, gamle sko, legetøj osv. Ret smart, alligevel.

Brio, En stor kasse (ca. 14 kg) Brio-legetøj sælges!

Der
(hvis nogle er interesserede i at købe 14kg. Brio så kig her)

Er igang med at redigere vores skobilleder, hehe.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar