26.09.2012

Dag 14

et billede af dig og din familie

 Vi har været på skiferie altid. Så længe jeg overhoved kan huske! De seneste 6 (!!) år har vi endda været det samme sted, og 5 af gangene på samme hotel. Billedet over er fra vores første tur til Pitztal. Motoren brød sammen, min far rev et ledbånd over, Mia brækkede et håndled og alle børnene havde haft det rigtig dårligt mindst én gang, men ellers var det en fin tur. Haha!

 Dette er hele min fars familie. Han har to søstre (hvoraf den ene + hendes mand og to børn ikke er med på billeder) og tre kusiner, der hver har to og tre børn. Så vi er ret mange. Men vi er alle meget tætte, så det er ekstremt hyggeligt! Billedet er taget ud for vores sommerhus på Fanø, hvor hele familien også har sommerhus!

 Sommeren 2010 i USA. Vi så både Grand Canyon oppefra og nedefra. Da vi var i Las Vegas tog vi en helikopter ned til bunden af Grand Canyon. Der var omkring 45 grader, så vi havde det ikke koldt i hvert fald!
 Vores sommer i Pitztal! Har I nogen som helst anelse om, hvor sjovt det er at se det sted man altid ser dækket i sne om sommeren? Vi plejer at stå på ski lige der! Og faktisk, på pisten ned af bjerget, er en kæmpe flod!

 Det var da vi var i Norge for nogle år siden. Som I kan se er mit hår blevet lidt mørkere siden da...


Hvis I vil se indlæggene fra min USA/Canada-tur (kan klart anbefales) så læs
her
her
her

Ej virkelig. Det kan anbefales.
Og nøj, var var jeg lille dengang. Men mit hår i indlæg 2! Haha, det er altså lidt sødt.
Nå. Fortsat god dag!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar