24.09.2012

Dag 12

hvordan du fandt blogspot og hvorfor blogger du

Min veninde, Cille (som I jo har hørt om), startede med at blogge på blogg.no og hun opfordrede mig til at blogge også. Så i et par år bloggede jeg på blogg.no. På et tidspunkt tror jeg, at jeg stoppede. Pausen varede et halvt år, tror jeg. I december var jeg så sammen med Cille, og vi havde i noget tid snakket om at oprette en blogspot til mig, da Cille bloggede der nu og sagde at det var super godt. Så der fik vi oprettet bloggen til mig.

Grunden til jeg blogger er nok ikke så simpel.. Jeg lægger mine billeder her, mine tanker og følelser. Uden bloggen føler jeg mig rastløs. Altså.. Jeg kan sagtens være på ferie uden bloggen alt for meget i hovedet, men hvis ikke jeg blogger.. jamen, jeg tror ikke jeg ville vide hvad jeg skulle gøre af mig selv, altså. Bloggen tager meget tid, men jeg nyder hvert sekund.
Det var en meget forenklet udgave. Jeg tror at mange bloggere ville kunne nikke genkendende.

xoxo Mille.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar