10.08.2012

Så spændt!

Hej!

Igen i dag, skal Amalie og jeg sy. Faktisk blev vi først færdige med Bankotsu i går, da der lige var nogle små ting, der skulle rettes, og jeg skulle desuden går forholdsvis tidligt, så. 
Men i dag skal vi igang med kjolen! Er så spændt! Amalie fandt dog i går ud af, at vi manglede stof, så hun er så her til morgen cyklet til Lyngby for at købe mere (tak!!).




Myes!

Ellers blev jeg lige grebet af nogle Genki-grupper på facebook og jeg kom helt op at køre! Jeg glæder mig så meget! I kan lige få nogle billeder fra sidste år.





 


Det var så mig sidste år, som Alice fra Pandora Hearts.

Det er bare det fedeste, haha! Det er så sindssygt hyggeligt! Alle er glade og venlige, ingen er sure eller kede af det, eller har fordomme om hinanden.

Fx, jeg kom sidste år som Alice, da jeg pludselig så en anden Alice. Uden af vide hvorfor, tænkte jeg bare, at jeg måtte undgå hende, for hun ville sikkert bare glo mærkeligt på mig, lidt ligesom hvis man har den samme kjole på til fest. Men på et tidspunkt da jeg sad til Speed Meeting, kom hun forbi, prikkede hun mig på skulderen, og råbte 'SØSTEEEER' og krammede mig. Hehe .
Til speedmeeting får man mødt en masse forskellige mennesker. Fx mødte jeg ham der stod for det, han var nok i 20'erne eller sådan, men han fortalte om sit første cosplay som Lolita-pige, haha! Han var så kommet i fjernsynet, så det var ikke lige det han var mest stolt af, hahaha!

Åhja, undskyld mit lille flip, men er bare totalt oppe at køre!

xoxo Mille.

2 kommentarer: