30.08.2012

Looking up

Hej!

Jeg bør blogge flere gange om dagen, det ved jeg godt..

Men hej!
Var vi de eneste, der havde det vildeste torden- og lynvejr i morges? Vågnede til det vildeste brag jeg nogensinde har hørt. Heldigvis stoppede regnen da jeg skulle køre til skole.

Apropos skole, i dag lavede vi et par tests i matematik. Jeg hader tests. Som jeg har sagt før, bliver man helt i tvivl om 2+2 nu også er 4.. Det var en afrundning, så vores lærer kunne se om vi havde fattet hvad vi burde. Derefter fik vi en FSA (folkeskolens afgangsprøve) som vi lige skulle lave. På en måde ret så let, og jeg må da også sige, at der på et tidspunkt gik et lys op for mig, haha <3 Men alligevel.. Glæder mig ikke, så meget kan jeg da sige.

Ellers fik jeg skudt et par billeder af månen i går. Synes det så så fint ud med den næsten fulde måne på en helt blå baggrund.

 som det så ud i virkeligheden


Bør nok snart til at komme i gang med min matematikaflevering. Men jeg orker det virkelig ikke. Er jeg den eneste?. Hm.

Blogges!

xoxo Mille.

2 kommentarer: