09.08.2012

Hårdt arbejde betaler sig

Hej!

Først og fremmest, tusind tak for kommentarerne i sidste indlæg. Det blev vist en ret overbevisende sejr til 'ja' ;-)

I går fik vi arbejdet en hel del! Vi startede med at lave den skulderplade han har på venstre skulder:


Den lavede jeg faktisk helt selv! Først skulle de to plader filt syes sammen, så skulle der et sort underlag og et hvidt lag. Amalie fik syet handskerne han har på, og sammen fik vi klippet parykker. Jeg klippede min egen, mens Amalie studsede sine tre.

 Handsker
 Wig'ens lange hår
 4 wigs klippet.
Ret meget syntetisk hår..





















Før                                                                                         Efter.

Jeg ved godt, at jeg ser vildt dum ud på billedet til højre og jeg ved at wig'en sidder forfærdeligt. Puha.


Imens Amalie lavede handskerne færdige, gik jeg igang med my precious!


Rosettes ur! Åååh, jeg er forelsket! Det tog nok omkring en halv til en hel time at lave den, og så 20 minutter i ovnen, nogle penselstrøg og VOILA!

Det er måske ikke det smukkeste, bedst lavede eller mest fantastiske, men det er mit, jeg har lavet det selv, og jeg elsker det! Der mangler kun en guldkæde, som skal i, i de to ståltrådslykker, og så er det færdigt!

Desuden er mit første cosplay færdigt! Amalie lovede i går, at hun ikke ville gå i seng, før det var færdigt, hehe. Så jeg er sindsygt glad lige nu!

I aften skal vi over i Mia's sommerhus, så det bliver jo hyggeligt!

xoxo Mille.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar