12.08.2012

Banryu

Hej!

I dag har jeg det meget bedre! Derfor tager jeg over til Amalie her om lidt.

I går startede jeg som sagt dagen med at have det forfærdeligt, og det blev ved det meste af dagen. Fra ca. ved 17-tiden, tror jeg, så jeg Bones, og nåede da også op på 8 afsnit. Det var ret hyggeligt, bare under tæppet og yndlingsprogram i fjerneren, men alligevel lidt ensomt, eftersom resten af familien var sammen med vores venner, men jaja. Helbredsmæssigt er jeg glad for jeg blev hjemme.

I forgårs blev jeg officielt helt færdig med Bankotsu-kostumet (okay, mangler at flette wig'en, men jaja). Fik malet sværdet - Banryu!

 before
 after



Fik hoppet i noget gammelt tøj, mine forældre plejer at bruge når de maler, nogle handsker på, en spraydåse i hånden, senere, en maske og bum! Så har man et sølvsværd pludselig.

Nå, må nok hellere til at smutte over til Amalie.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar