25.06.2012

Så kreativ

Hej!

Jup, jeg ved godt at jeg blogger forfærdeligt. Og jeg ved godt at jeg skylder jer et ordentligt indlæg med billeder og god tekst med mening.
Men min kreativitet er lig 0. Overvejer lidt at lave en collage med noget. Jeg ved dog ikke hvad.. Måske noget tøj i en bestemt farve eller sådan.

Mit kedelige liv består lige pt. at skole. Vi så to film i dag. The Outsiders i engelsk og Hancock i matematik.
Så er der Bones med Asse i morgen, træning onsdag, shopping med Chrille torsdag og feeeerie fredag!

Åhja. Fik jeg fortalt at min mobil er død? Og at jeg skal købe en ny? love life.
I kan få den korte version:
Vi var på tur i torsdags, hvor jeg havde en cola med. Overvejer at drikke den derovre, men beslutter mig for at vente til jeg kommer hjem. Cola-dåsen er ikke åbnet, men da jeg kommer hjem, er min taske helt våd. Jeg panikker, leder efter min mobil, der selvfølgelig er nederst, og finder den helt gennemblødt. Jeg tror det er vand, og det kan jo oftest bare fordampe, men finder så ud af, at der er gået hul på dåsen, og voila. Ingen iPhone til Camilla.

Håber jeg får blogget ordenligt senere!

xoxo Mille.

2 kommentarer: