15.06.2012

Philips ds7550/12 docking

Hej!

Har hørt musik hele morgenen fra min mobil via min Philips-højtaler. Pludselig gik det op for mig at jeg da ville lave en anmeldelse. Okay, måske ikke en anmeldelse, men noget lignende.

Navn: Philips ds7550/12 docking
Pris: 818-1398 kr
Vægt: 0,76 kg
Kompitabel med: iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S


- Fantastisk lyd med fed bas.
- Lille, men kraftfuld.
- Let at have med på tur.
- Lader mobilen/iPod'en op imens den afspiller.
- Har et medfølgende etui.
- Kan holde i ca. 8 timer uden at være sat til i en stikkontakt.
- Lækkert design.
- Der hvor iPod'en/iPhonen sidder fast, er der en vippe funktion, der hjælper til at undgå, at mobilen går i stykker (det skræmmer dog livet af mig hver gang, haha. Men meget effektivt, eftersom jeg altid kommer til at vippe højtalerne for meget, haha).

-
- Foden den står på er sådan set meget smart, men nogle gange lidt irriterende at slå ud.


(undskyld for den forfærdelige billedekvalitet. Jeg er for doven til at tage et ordenligt billede (især det øverste))


Som I nok kan se overgår +-delene --delene. Jeg elsker den! Min far fik den i fødselsdagsgave, men da mine forældre allerede havde fået to andre dockings af arbejdet i julegave, fik jeg denne. Den kan klart anbefales!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar