29.06.2012

Mobiler gennem tiden

Hej!

Lige et hurtigt indlæg inden sommerferien!! Skal nå at købe frugt inden kvart i, så har lidt travlt.
Jeg fik min nye iPhone i onsdags, så jeg er super lykkelig!
Fandt dog ud af i går, at min gamle iPhone virker perfekt.. Man kan bare kun se i et specielt lys i en speciel vinkel - og det kan man ikke holde ud i længden. Så jeg fortryder ikke købet.


Egentlig havde jeg også en mobil før det, en Nokia. En af de der, der var super populære på et tidspunkt, en sort, som man også kunne få i hvid og rød.

Men ja, jeg er faktisk ret 'forkælet', hvis man kan sige det sådan. 5 mobiler på 4½ år er ret meget, men har så også betalt de to iPhones selv. Ah, okay. Heldigvis fik jeg tilskud (2000kr!) af mine forældre til min nye mobil, og min farmor vil også give noget <3 yay.

Nå, må smutte! Hav en god ferie, hvis ikke vi skrives inden!

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. hæhæh, fedt alligevel. Jeg ville aldrig kunne lave sådan en, for alle mine mobiler er gået i stykker.. Hæhæ, men det fortæller jo også bare lidt om mig. Din blog er rigtig fed. Jeg kan rigtig godt lide billeder som dette!

    Kig gerne forbi
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa..<3 Haha, jeg er sådan lidt mere forsigtig! - men uheldig.
      Tusind tak!

      Jeg følger din blog fast :-D

      Slet