15.06.2012

En tur til Holte

Hej!

Sagde jo før, at jeg havde pænt travlt. Jeg jeg skyndte mig til Holte (hvor jeg måtte vende om en gang, fordi jeg havde glemt mit objektiv. Så smutter jeg på toilettet og glemmer objektivet.. typisk mig) hen til deres fotobutik. Jeg spurgte så om en kapsel, men dem fik de først på mandag eller onsdag... I stedet købte jeg en sol-skærm for 250kr. til mit 55-250mm objektiv! Det er jo ikke dårligt.



Det passer så kun til mit 'lange' objektiv, ikke til mit korte. Jeg ville gerne have vist jer billeder, men som den kegle jeg er, kom jeg til at slette dem i stedet for at kopiere dem, åbenbart. Og nej, de ligger ikke i papirkurven. Flot, Camilla.

Nå, først da jeg kom hjem fandt jeg så ud af, at jeg troede klokken var en time senere end den var, så jeg troede at jeg havde en time til at købe hvad jeg skulle og komme hjem, før jeg skulle til træning. Det tog mig dog så kun en halv time alt i alt og nu er der så 40 minutter til (16:20).

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Lyder rigtig fedt med en Sol-Skærm, men ærgeligt med kapslen og billederne der ikke var i papirkurven!

    - Spændende at læse om dit "Liv", og glæder mig til at høre endnu mere. Held og lykke!

    Mvh. Cecilie (Howrse = Cecile)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vil meget gerne snart have endnu en kapsel :-( og jaa.. Jeg er en kegle..

      Tusind tak!

      Slet