17.06.2012

Carpe Diem - digtet som det blev

Hej!

Har siddet og arbejdet lidt på 'layoutet' på digtet. Der var ret svært at gøre teksten læsbar og sådan, men tror jeg fik ret godt styr på det til sidst.


Så ja.

Mine planer for de kommende uger er følgende:

Mandag: løb forvent blogning
Tirsdag: hos Asse forvent ikke blogning
Onsdag: træning forvent blogning
Torsdag: Til Fanø - ikke forvent blogning i weekenden.


Mandag: kender ikke helt planerne endnu, men I bør forvente blogning
Tirsdag: hos Asse forvent ikke blogning
Onsdag: træning forvent blogning
Torsdag: i Lyngby med Chrille forvent ikke blogning
Fredag: til Nordjylland.

Sommerferien bliver lidt hektisk, angående blogningen. Hos Mia tror jeg nok vi får blogget, måske får jeg også skrevet et par indlæg hos min mormor og morfar og de dage jeg er til Hørsholm Camp, men nok ikke de to uger vi er på Fanø. Men virkelig bær over med mig! Jeg gør hvad jeg kan!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar