11.06.2012

Black outfit

Hej!

Undskyldundskyldundskyld! Jeg ved godt, at jeg ikke har blogget i flere dage, men jeg har ikke rørt en computer hele weekenden og sådan.
Men lørdag var der afslutning i Virum Vipers BBK, rigtig hyggeligt, faktisk. Søndag i biffen for at se Hunger Games, som jo er super god og ja, så er tiden bare fløjet afsted!

I dag vil jeg poste et outfit. Ikke et specielt flot, ekstraordinært eller fantastisk på nogen måde, egentlig bare, ja.. sort, haha. Sort får mit hår til at se lysere ud, og det er jo noget jeg kan lide!




Skjorte H&M Solbriller H&M Jeans H&M Sko Converse Mobil iPhone haha

Desuden rundede jeg også 3000 sidevisninger!! Så glad! Tak <3
Koncert i aften med Cille!

Og så en mindre god ting: Kan I huske Jonas? (har skrevet om ham her)

Håber virkelig på bedre blogning! Men det er lidt svært med kun en computer og alle de ting jeg skal (træning 4-5 gange om ugen, veninder, lektier..) så jeg håber I forstår at jeg gør alt jeg kan for at blogge regelmæssigt, men at det altså er ret svært..

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar