07.06.2012

All we need is just a bit of summer

Hej!

Mit liv er forfærdelig kedeligt for tiden.. Der sker ingen ting og jeg er dårlig til at blogge om mode og sådan så altså. 
Dagen i dag var meget fin, faktisk! Først 'Døde Poeters Klub' filmen i dansk, så en eller anden random film i tysk og så lidt opgavenoget i fysik. Meget fedt, faktisk!

Eftersom jeg ikke har noget interessant at blogge om, tænkte jeg, at jeg ville vise lidt flere gamle billeder. Håber det er okay med jer <3
Billederne er fra 2008, taget af mig med mit.. HP kamera, tror jeg. Ret dårligt kamera, faktisk, men uden det ville jeg ikke stå der, hvor jeg står i dag, angående foto.


 Elsker dette! Det ligner et menneske med et stort hjerte <3



Historien til denne flotte kirke er følgende: Der lå en lille by ved foden af bjergene. En dag fik beboerne at vide, at de skulle forlade byen, da nogle mennesker havde brug for en dæmning til at fremstille elektricitet, så byen ville blive oversvømmet. Pænt synd for beboerne alligevel..


Alle billederne er enten taget i Schweiz eller Østrig en sommer. Savner varmen <3 Giv os varme! haha.

Jeg ser frem til en lang (VARM!) sommer her i Danmark. Det skal nok blive godt!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar