24.05.2012

What a lovely summerday

Hej!

Er lige kommet hjem fra stranden/søen. Vejret har været perfekt, nærmest! Det skulle ikke undre mig hvis vi toppede de 30 grader i solen, hehe.
Vi endte med at være Amalie, Sofie, Ottilia, Vera, Rosa, Rillo, Karo, Marie og så mig dernede. Karo havde dog ikke en bikini, så hun kunne ikke bade.. Vi andre kom dog i vandet, som var super lækkert! Meget federe end i går, haha. 

 Smukke tøser, haha
Jeg ved godt, at jeg ser super flot ud og sådan, men her er min nye bikini altså. H&M for 140kr i alt - ikke dårligt.



 Soe og miiig.

Hvis nogle kan huske det, er det Rosa, der også blogger. Følg gerne hendes blog! Den er om mode og sådan, hehe.
Besøg Rosaswalkincloset. Det er ikke product placement, haha, synes bare hun fortjener ros for sin blog.


Super hyggeligt tud - igen!
I morgen tager vi til Fanø (som sagt..) så der bliver desværre ingen blogning. Men jeg tager sikkert kameraet med derop, så I får nogle andre billeder end bare mobilbilleder, haha.
Ej, jeg har faktisk en undskyldning. Den bærbare virker jo ikke og det er dér jeg lægger mine billeder ind, så jeg orker ikke rigtig at lægge dem ind på den stationære - sorry.

Håber vi blogges senere!

xoxo Mille.

2 kommentarer: