25.05.2012

Summer is in the air

Hej!

Vi skal køre her om ikke så forfærdelig lang tid, så jeg kan lige nå at mobilblogge lidt.
Dagen har egentlig været nogenlunde. Vi havde test i matematik. Den var faktisk ikke så svær, men bare det at det er en test gør jo en usikker på om 2+2 nu også er 4.
Hjemkundskab bestod af smørrebrød. Asse og jeg smurte smør og leverpostej (hver for sig selvfølgelig) på i alt 48 brød. Det viste sig så at vi åbenbart havde gjort det forkert, fordi der skulle jo være skiver af leverpostej og ikke et lag, så uha. Nu var det ødelagt.
Nogle andre lagde så skiver ovenpå, men da vi skulle spise kunne folk bedst lide vores madder, heh <3

Ellers har jeg bare spammet mine instagram (yes, jeg er med på beatet, haha) med sommerbilleder.
I må desuden meget gerne følge mig <3 camilladnilsson

xoxo Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar