15.05.2012

Små animationer


Hej igen!

Fandt lige disse små animationer frem, haha! Nogle er nyere end andre, men de er da ret sjove!

Det fede ved at have den stationære er helt klart, at der er så mange gamle ting! Gamle billeder, mine gamle billedredigeringer, mine gamle 'værker' osv. Ret hyggeligt, faktisk!
     Undskyld for alle disse fuldkommen ligegyldige indlæg. Det er nok noget af det der gør min til en dårlig blogger, haha.
Men altså.. Er bare så glad for at internettet er tilbage og jeg er helt oppe at køre over at jeg skal til Göteborg allerede i morgen og at der kun er 27 dage tilbage før Niki Minaj-koncerten sammen med Cille og at der kun er 46 dage tilbage til sommerferien og mindre end 30 skoledage og.. okay, skal nok stoppe nu.







Okay. Overvejer at lave endnu et indlæg med blogge jeg følger - denne gang også med de nye på listen. Overvejer også at lave et indlæg med alle de Evanescence sange jeg hører på replay her for tiden oooog så overvejer jeg at lave et indlæg (som sagt) med et par moments fra Bones. Højst sandsynligt kun 1 moment, haha.

Ej undskyld. Nu skal jeg nok stoppe..

skrives!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar