15.05.2012

hihi ♥

- Du har været savnet!

Egentlig er det pænt nedern, for den bærbare spasser helt vildt. Så jeg bruger den stationære, hvilket er fint nok lige i dag, men ellers er det jo Bulle der bruger denne og mig, der bruger den bærbare. Som ikke rigtig virker. Internet Explorer dør, Google Chrome dør - selv Photoshop dør. Jeg dør, haha.

Nu sidder jeg så på den stationære, som sagt. Fik lige hjulpet Asse, Lukas og Oliver med noget skole. Ellers hører jeg Evanescence (bare en random playliste på youtube), blogger og gør ting jeg kan på computeren men ikke mobilen. Uha der har jeg ventet længe på! 25 tror jeg vist jeg talte det til. Kunne I leve så lang tid? Haha!!

Har også set noget Bones (der skal ses mere!!). Fik genset The Hole in the Heart (stolt over at kunne fatte størstedelen uden undertekster, heh) og var ved at tude igen, haha! Det bliver ikke mindre sørgeligt..
Næste afsnit bliver så The Change in the Game (den hvor Angela og Hodgins bliver forældre og hvor Bones fortæller Booth hun er gravid.. Iiiiih, I skal se det på et tidspunkt, har jeg lige besluttet. Lev med det).

Da vi fik internet i går (lidt for sent for min smag, haha) var der bare intet der kunne få mig ned fra den lyserøde internet-sky, haha 

Skrives!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar