06.05.2012

En kedelig søndag

Hej!

Jeg startede med at vågne og ødelægge hele dagen. Jeg startede nemlig med at tænke "Ah, øv! Det er mandag i morgen" og ja, så er søndagen altså bare ødelagt.
Nå, jeg prøver da alligevel at få noget ud af dagen. Selvom der egentlig ikke er så meget at lave. Og jeg er seriøst negativ over at en ny, dum skoleuge starter i morgen. I alle ugens tre lektioners tysk skal vi have en lærer , der seriøst hader mig. Og jeg er heller ikke ligefrem vild med hende. Men jeg må bare se fremad.
Jeg er også pænt nede over, at jeg har alt for meget fysik/kemi og matematik for og det skulle heller ikke undre mig hvis vi har en masse andet for.
Undskyld for sådan et negativt indlæg! Nu skal jeg nok være positiv!

Vi for internet om 4 dage!! - forhåbentlig. Det bliver helt fantastisk, for jeg savner seriøst internettet helt vildt..
Jeg styrketrænede med Bulle (dvs. at jeg tvang hende, heh). Der blev da både styrket arme, ben og mave, så jeg er pænt tilfreds. Vi fik da også hygget lidt ved at tegne, heh. Nu har Bulle en isbjørn på maven og jeg har en kanin. På hænderne er der også tegnet, men dem må I gerne se.

Fortsat god weekend!

xoxo Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar