08.05.2012

Black-to-white

Hej!

Først vil jeg undskylde for manglende blogning i går!! Undskyld undskyld undskyld!

Det er en reeeet fed uge! I går skulle jeg møde 8:45 i dag 9:55 og på fredag skal vi på tur til København. Alle pigerne bliver derinde efter skole til shoppe-eftermiddag, men jeg kan ikke.. Vi skal op til min mormor og morfar (+hunde) i weekenden.

Her på torsdag skal Asse og jeg i biffen! Glæder mig helt vildt, haha! Vi skal se Dark Shadows, så det bliver hyggeligt!

Grunden til overskriften er, at her til morgen ville jeg lige lægge ny neglelak, da den før var ved at dø, haha. Det blev ikke så pænt, men det er primært fordi jeg ikke kan finde ud sf at lægge det, haha! Øvelse gør mester.

Så er der internet om 2 dage!!<3>3

Hav en fortsat god dag!

xoxo Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar