15.04.2012

Virum mod BMS ~ sidste kamp

Hej!

I dag var det tidligt op til kamp, haha. Okay, det var ikke så slemt. Det er årets sidste kamp i turneringen, så. Ja, det er lidt sørgeligt.. Men i hvert fald skulle der kæmpes også selvom det ikke ville gøre noget om vi vandt eller tabte, da vi har nu har tabt 10/10 kampe efter nytår, haha. Ej, vi er stadig blandt Danmarks top 6! Så det er jo fint. 
Nå, vi tabte dog, men jeg synes at vi kom ret godt ind på dem til sidst. Fine skud og fint forsvar.




Min far havde hugget mit kamera og taget billeder uden jeg vidste det, haha! Men nu har jeg så siddet og sorteret i næsten 300 billeder og skåret ned til 30, som vi skal sende til min træner. Senere skal jeg nok snart til at komme i bad, lave lektier og læse ♥ Det sidste er bare hygge, heh ♥

Næste uge kommer nok til at stå på træning (selvfølgelig), flere lektier ~ og så til det nok lidt federe: Vera og jeg skal finde en dag, hvor alle pigerne kan komme hjem til én af os og aftale hvad vi skal, når vi skal på en eller anden pigetur - det lyder jo meget hyggeligt! Jeg skal nok også snart til at finde en dag jeg kan sy med Amalie.. heh.

skrives

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar