25.04.2012

Rundkirker altså

Hej!

Sidder nu og hører hård rock, haha! Egentlig har bare sat min mobil på shuffle med en masse lækker musik <3 har fået lavet det værste af afleveringsmatematikken, hvilket er super overdrevet fedt, haha! Havde nok forventet at det tog en halv time i alt - højst! Men nejnej. Åhja. Som den duks jeg er vil jeg lave trekanterne både med deres midtnormaler OG vinkelhalveringslinje, hehe.

Senere i aften er der et møde der primært handler om alkohol. Ville egentlig hellere ned og se herrernee (eller juniorherrerne, kan ikke lige huske det) spille sammen med resten af holdet, men nejnej. Forever alone.

Hav en fortsat god dag! Kan lige se om jeg har nogle spændende ting at blogge senere i dag (som om jeg nogensinde har det). Desuden må jeg vist hellere undskylde for den super overdrevet kedelige blogning. Oprigtigt undskyld.

xoxo Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar