28.04.2012

Lovely lørdag

Hej!

Træning var aflyst, men jeg var stadig til løbetræning. Vi var kun fem. Det var meget hyggeligt og selvom jeg ikke har løbet i flere uger, synes jeg stadig at både Ditte og jeg holdt et godt tempo. Alle derovre er jo så søde. Der blev også styrketrænet lidt men det gik også godt. I hvert fald meget efter end ventet. Så jeg er super tilfreds! Efter løb kiggede Ditte og jeg på hår (haha!) Mit hår er næsten ikke blond mere.. Og Dittes var også ret mørkt nogle steder, mens andre.. Ja. Kig på billedet, haha <3

Nu sidder jeg bare i køkkenet og hører et Beatles kopi-band på fuld skrue. De gør det faktisk super godt! Jeg skal snart til at i bad og derefter (kl 14) over til Asse, så det er hygge! Imorgen skal der bestilles billetter til Genki<3 åh kan ikke vente!
Nå hav en fortsat god weekend!

xoxo Mille

2 kommentarer:

  1. hej fin blog du har! måske du kunne have lyst til at følges? ;-) http://garderobeskab.blogspot.com/
    xx Josefine og Sille :-)

    SvarSlet